Kiçik yaşlıların məktəbə adaptasiyasi və psixodiaqnostikasi – RƏY
Kiçik yaşlı məktəblilərin məktəbə adaptasiyasinda tez-tez müxtəlif xarakterli çətinlikler müşahide olunur.
Rakus.az xəbər verir ki, ibtidai təhsilə qəbul edilən uşaqlarin məktəbə hazirlıgının psixodiaqnostikası və kiçik yaşlı məktəblilərin məktəbə adaptasiyası haqqında ailə psixoloqu Sevinc Baxışova məlumat verib.
O bildirib ki, “Bu prosesdə birinci sinif şagirdləri ile yanaşi onlarin valideyinləri də psixoloji gərginlik hallari yasayir,məsələn;uşaqlar məktəbə daxil olarkən valideyinlərindən ayrilmaq istəmir, aglayir, tapsiriqlari yerine yetirə bilmir ve s., valideyinlər də digər valideyinlər qarşısında gah xəcalət çəkir, uşaqlarını dilə tutur, gah da müəllimədən kömək umur, hətta çaşqinliqdan özlərini təmamilə itirir və s.
Məktəbə dezadaptasiyanin başlıca səbəbi uşaqların məktəbə yetərincə hazirlaşdirilmaması, məktəbli vərdişlərinin olmaması, uzun sürən deprivasiya (gərginliyi ifadə edən termin) məktəb və ya sinif psixoloji atmosferinə şagirdin alişa bilməməsidir.Uşagınızın məktəbə, sinif yoldaşlarina alişmasinda, adaptasiya olmasinda əziz valideyinlər sizin rolunuz mütləqdir və şəxsiyyətin formalaşmasinda sizin əhəmiyyətli rolunuz oldugunu bilməlisiniz. Baxın əziz valideyinlər cəmiyyət o qədər yüksək inkişaf edib ki,vaxtı ile tetbiq edilən tərbiyyə metodlari bu gün işimizə yaramır ve özünü dogrultmur. Hörmətli Valideyinlər şagird şəxsiyyətinin yüksək səviyyədə inkişafina yardim etmək isteyirsinizsə, biganeliyinizi kənara qoyub müəllim kollektivi ilə məktəblə əməkdaşlıq etməlisiniz”.